Hei du forelder! Tar du utfordringen?

Postet av Troll Karateklubb Bushido den 9. Mai 2021

Troll inviterer til gratis intro lynkurs for voksne i karate tirsdag 18. mai kl 18-19. Her får du en smakebit av hva karate går ut på og hvordan vi trener. Du vil få en introduksjon i grunnleggende bevegelser som blokk, slag, spark og kata.

Ta med deg en venn eller to og bli med da vel!

Voksengruppa i Troll er i dag rundt 30-35 medlemmer i alderen 20-65 år og vi vil gjerne ha med flere.

Vi stiller med flere instruktører og deler inne i grupper, så du må gjerne ta med deg en venn eller to.

Oppmøte er utenfor klatresenteret på Skullerud Idrettspark. Vanlig treningstøy og joggesko går helt fint. Møt i god tid. Det er gode parkeringsmuligheter.

Vi skal selvfølgelig forholde oss til gjeldende regler og anbefalinger når det gjelder Covid-19, derfor er det også nødvendig at du melder deg på. Maks antall som kan delta er 30.

Er interessen bra så vil vi fortsette med ukentlige treninger fram til sommeren for de som ønsker å lære mer.

Meld deg (og venner) på og bli med da vel! Dette blir gøy!

Påmelding gjøres under Arrangementer på websidene våre (www.troll-karate.no)

Hilsen styret og instruktører i Troll.