Velkommen til Troll Kampsport

Troll Karateklubb Bushido startet opp i 1997 i Oslo og er i dag en av Norges ledende karateklubber med over 300 medlemmer fordelt på barn, ungdom og voksne. Les mer under fanen «Treningstilbud»

Klubben vår er verdibasert. Vi mener at gode holdninger gir et godt fundament for oss alle. Våre grunnverdier som lojalitet, respekt og høflighet gir oss en trygghet som gjerne overføres til andre arenaer som skole/arbeid.

Trening hos oss passer for absolutt alle og kvinner og menn trener sammen. Treningsformen er variert, morsom og gir ikke skader.

Ønsker du å sette deg nye mål for fremtiden? Hmm… Hva med gult belte i Karate?
Vi skal hjelpe deg frem 😊

Vår hoved DOJO (treningssal) ligger på Skullerud Park. Vi har i tillegg barnetrening på Mortensrud, Bjørndal, Siggerud og Vassbonn skole.

Troll har også egne Ninja skoler (Karate Akademiet). Barn som trener på våre Karate Akademier er fullverdige medlemmer i Troll Karateklubb.

Se mer under «Treningstilbud»